maandag 22 oktober 2012

Mee met onze tijd.

Een zevental jaar geleden werd ik, naar aanleiding van een kleinere familiebijeenkomst, gebeten door de microbe "Stamboomonderzoek". Geen enkele medicatie heeft mij tot nu toe kunnen genezen, gelukkig maar!

Je vindt onze stamboom hier terug.
Opgepast: als niet geregistreerde gebruiker kan je enkel de gegevens van de overleden familieleden opvragen. Je hoeft je dus te registreren alvorens je toegang krijgt tot alle data.

Deze website heeft wel een overzicht van het resultaat van mijn opzoekingen. Doch meer en meer moet ik vaststellen dat het uitwisselen van info tussen de verschillende familieleden via deze weg niet optimaal verloopt. Velen van ons hebben nog niet exploiteerde info in hun bezit.

Door het opstarten van deze blog hoop ik de gestelde problemen via deze weg aan meerdere familieleden kenbaar te kunnen maken zodat wij gezamelijk naar een oplossing kunnen zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten